Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy

Pokud provozujete eshop, takřka denně se určitě setkáváte s otázkou, kde eshop efektivně propagovat, tak aby vynaložené prostředky se co nejrychleji vrátily. Z vlastní zkušeností vím, že je to často složitá záležitost, protože předem odhadnout jaká reklama bude fungovat je nemožné. Reklamu pro eshop lze definovat do následujících skupin: Reklamní odkazy – zpětné odkazy Zpětné […]

Číst více Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy
Únor 25, 2013

Štítky:, , , , 7 komentářů

Stabilni vydelky zaruci pouze vetsi projekty, nikoli MFA

Tento clanek pisu pod vlivem dvou faktoru, ktere me v posledni dobe zaujali. Prvnim faktorem je dnesni clanek na Lupe, ktery zminuje dusledky Pandy na mene hodnotne weby. A druhym faktorem je neuveritelny zajem o miniserial o tvorbe MFA webu, ktery pise Petr Jenik na svem blogu. Pokud vezmete v uvahu nepopiratelny fakt, ze Panda […]

Číst více Stabilni vydelky zaruci pouze vetsi projekty, nikoli MFA
Září 1, 2011

Štítky:, , , , , 29 komentářů