Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy

Pokud provozujete eshop, takřka denně se určitě setkáváte s otázkou, kde eshop efektivně propagovat, tak aby vynaložené prostředky se co nejrychleji vrátily. Z vlastní zkušeností vím, že je to často složitá záležitost, protože předem odhadnout jaká reklama bude fungovat je nemožné. Reklamu pro eshop lze definovat do následujících skupin: Reklamní odkazy – zpětné odkazy Zpětné […]

Číst více Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy
Únor 25, 2013

Štítky:, , , , 7 komentářů

Kvalitní SEO pro eshop – kolik to asi stojí?

Tento článek je pouze fiktivní a jeho cílem je zhruba zjistit reálné náklady na kompletní optimalizaci eshopu. Rozhodně se nejedná o nabídku! Při psaní tohoto článku vycházím pouze z vlastní zkušenosti a na základě výsledků, které jsem dosáhl při optimalizaci svých projektů. Rozhodně se nepasuji do role odborníka! Proto tento text také tak berte. Ve […]

Číst více Kvalitní SEO pro eshop – kolik to asi stojí?
Listopad 11, 2010

Štítky:, , , , , ,