Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy

Pokud provozujete eshop, takřka denně se určitě setkáváte s otázkou, kde eshop efektivně propagovat, tak aby vynaložené prostředky se co nejrychleji vrátily. Z vlastní zkušeností vím, že je to často složitá záležitost, protože předem odhadnout jaká reklama bude fungovat je nemožné. Reklamu pro eshop lze definovat do následujících skupin: Reklamní odkazy – zpětné odkazy Zpětné […]

Číst více Eshop a efektivní reklama. – 1. část – odkazy
Únor 25, 2013

Štítky:, , , , 7 komentářů

System pro Vas eshop? Placený nebo opensource?

S usmevem pozoruji jak casto se lide ptaji v diskuznich forech na vhodny system pro jejich novy eshop. Zpravidla se strhne bitka mezi dvema tabory – zastanci opensource reseni (typicky Prestashop) a temi, kteri si system pro jejich eshop pronajali ci koupili. Usmevne je to hlavne proto, ze pokud se na to podivate z hlediska […]

Číst více System pro Vas eshop? Placený nebo opensource?