Dropshipping z pohledu dodavatele

V tomto článku bych se chtěl pozastavit nad údajnou výhodností dnes tolik proklamovaného dropshippingu. Definice dropshippingu: „Drop shipping je technika v rámci dodavatelského řetězce, při které koncoví prodejci nedrží zboží na skladě, ale místo toho předávají objednávky zákazníků s doručovacími podrobnostmi buď výrobci, nebo velkoobchodníkovi, který pak zasílá zboží přímo zákazníkovi. Jako v každém koncovém byznyse, prodejci tvoří […]

Číst více Dropshipping z pohledu dodavatele

Chci prodávat! Cokoli! Hlavně ať to nese!

Pročítám si dneska na Webtrhu poptávky po dodavatelích. Fakt zajímavé čtení. Už mi připadá, že provozování eshopů je takovým naším národním sportem. Už dávno neplatí – co Čech to muzikant. Teď je to, co Čech, to provozovatel eshopu. Dneska jsem někde četl, že například na prodej kosmetiky je teď aktivních cca 650 eshopů. Z mého […]

Číst více Chci prodávat! Cokoli! Hlavně ať to nese!