Post Affiliate Pro vyhodnocuje náklady na reklamu

Název toho článku může vypadat divně, ale je to tak. Přestože je PAP4 primárně určená jako aplikace na provoz provizního systému, tak lze s ní velmi dobře sledovat účinnost vlastních nákladů na reklamu. Jak je to možné?

Na myšlenku sledování vlastních nákladů do reklamy (odkazy, PR články) mě přivedl fakt, že na podporu svého eshopu provozuji několik podpůrných webů, které mi přivádí návštěvníky pomocí intextových odkazů, bannerů a fotografií. Dosud jsem pouze v GA sledoval jen počet přístupů z těchto minisite, ale nemam k dispozici, jaké konverze z mých podpůrných stránek jsou.

To se však změnilo s pořízením PAP4. Je to jednoduché. Prostě si vytvoříte účet jako klasický partner vašeho provizního systému a využijete bannerů z Vašich reklamních kampaní. Nebo si můžete vytvořit kampaň na míru jen pro sebe, ostatním partnerům tyto privátní kampaně nebudou zobrazeny.

Bannery vložím do svých stránek a uz můžu vyhodnocovat, zda bannery jsou vhodně umístěny, zda lidé na ně klikají a případné konverze z těchto prokliků.

Dosud ale se nejedná o vyhodnocení nákladu na reklamu, což název tohoto článku avízuje. Takže princip, který jsem popsal se dá rozvinout a aplikovat na všechny reklamní aktivity na webech jiných provozovatelů.
Spusťte si vlastní partnerský program

Osobně nakupuji reklamní odkazy či PR články a u nich bych rád znal jejich efektivitu. Což vlastně dost dobře nejde. Jak  tedy zjistit, že jsem finance vynaložil účelně?  Teď už je to snadné!

V PAP4 jsem si vytvořil svůj vlastní affil link, který jsem pro tento účel zamaskoval, aby nebylo zřejmé, že je to link z provizniho systému. Což by mohlo někomu vadit. Tento link postupně vkládám do svých reklam. No a za takové 3 měsíce, což je doba, která se pokládá za minimální z hlediska nákupu odkazů, to vyhodnotím. A hned budu vědět, kde jsem ty penize vynaložil účelně a kde jsem vyhodil penize oknem. Není to paráda?

PAP4 není dobrý jen na vydělávání peněz. Je dobrý i na hlídání nákladů vlastních reklamních kampaní. Hodně dobrá přidaná hodnota, řekl bych. 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *