Nové trendy v propagaci firem (Vodafone, Evropská databanka)

Viděli jste někdy tuto reklamu celou? A koukali jste na ní pozorně? A nic Vás netrklo? Opravdu?

Mě zpočátku taky ne. Ale před 14 dny jsem s klientem řešil jeho nové stránky a dohadovali jsme se o tom, jak web dostat nahoru ve vyhledávačích. Přitom jsme procházeli i naše aktuální pozice. Najednou při vyhledávání na Googlu na nás vyskočil AdWords inzerát právě na web mého klienta.

Ten, ale vůbec netušil, kdo tuto kampaň spustil a kdo jí platí. Začali jsme tedy pátrat a náhodou jsme našli fakturu od Evropské databanky.

V rámci komplexního balíčku služeb tam byla zahrnuta i PPC kampaň. K tomu tam byla registrace do nějakých katalogů, serie PR článků a další marketingové služby. Cena byla 18K za jeden rok. Přiznám se, že mě to překvapilo.

Teď když se koukám na tuto reklamu Vodafonu, tak situace se opakuje. Pro klienty kromě telefonu webovky, PPC kampaň na Googlu.

O čem to svědčí?

Osobně si myslím, že velcí hráči zjistili, že jim tudy utíkají peníze. Jejich klienti utrácejí peníze jinde, třeba u různých živnostníků. Pokud vezmete v úvahu sílu call centra Vodafonu, tak je jasné, že není problém si postupně všechny svoje zákazníky obvolat a zkusit jim tyto služby nabídnout.

A spoustě SEO firem se protáhne obličej, protože jim odejdou klienti. Neboť která SEO agentura může k optimalizaci stránek nabídnout ještě výhodně telefon a volání?

3 komentáře u „Nové trendy v propagaci firem (Vodafone, Evropská databanka)

  1. Ale kdo to ví z běžných uživatelů Vodafonu, že ty stránky jsou zadarmo? Oni to budou brát jinak. Dnes a denně dostávají nabídky na zhotovení jejich nových webovek v řádu tisíců korun! A najednou to můžou mít zadarmo a navíc s reklamou na Googlu. Myslíš, že se chytí nějaké studio, když jim nabídne výrobu nového webu? Ja myslím, že ne.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>