LiveZilla – buďte blíž svým zákazníkům

Už několik měsíců provozuji na svých projektech online zákaznickou podporu.  Pro nezasvěcené to funguje podobně stejně jako ICQ, nebo jakýkoli jiný chat. Zákazník klikne na ikonku a po vyplnění jména a mailu je spojen s operátorem, tedy provozovatelem eshopu. V poslední době zaznamenávám nárust těchto online chatu, kdy zákazník se potrebuje na něco zeptat. A co mě překvapuje ještě víc, využívají také možnost offline zprávy. A to dokonce častěji než poslání klasického mailu. Zaujalo Vás to? A na svém eshopu dosud online podporu nemáte? Čtěte dále…….

Nejprve si udělejme malý seznam poskytovatelů těchto aplikací. Nebude se jednat o kompletní výčet, poskytovatelů je hodně. Tento přehled spíše slouží jako přehled cenových programů různých poskytovatelů.

  1. http://www.zopim.com/
  2. http://www.livechatinc.com/en/
  3. http://livechatsoftware.com/
  4. a další

Pokud si prostudujete nabídku jednotlivých výrobců, tak někteří poskytují i neplacenou verzi, která je omezena počtem operatorů. A pochopitelně jsou tam i další omezení. Placená verze se pohybuje kolem 20$ měsíčně.

Proto bych zde chtěl představit aplikaci, která je zcela zdarma a to dokonce pro komerční účely. Tedy třeba pro provoz eshopu.
ESHOP-RYCHLE.CZ - vytvořte si vlastní webu nebo eshop snadno a rychle

LiveZilla – stručná charakteristika:

  • LiveZilla je zdarma a to i pro komerční využití. Neplatí se žádné měsíční poplatky.
  • LiveZilla umožňuje sledovat a vyhodnocovat Vaše návštěvníky. Při chatu se zákazníkem máte k dispozici informace, na jaká klíčová slova přišel na Vaší podporu. Vidíte kolik času na Vaší podpoře strávil, zda se jedná opakovanou návštěvu a dokonce z jakého státu a města je.
  • LiveZilla je napojena na Google Map. Zákaznící jsou zobrazováni dle místa na mapach Googlu. Zdarma, stačí se registrovat.
  • LiveZilla poskytuje zákaznický servis, i když právě nejste online. Zákazník má možnost zanechat zprávu na kterou můžete reagovat. Z vlastní zkušenosti potvrzuji, že se jedná o hodně využívanou službu. Dokonce i pokud jsem online, zakazník mi pošle raději zprávu, než aby se mnou mluvil přímo.
  • LiveZilla nemá omezený počet pracovníků podpory. Můžete vytvořit libovolný počet účtů pro Vaše pracovníky. Dokonce je v aplikaci zabudováno hodnoceni jednotlivých pracovníků online podpory. Lze tak sledovat spokojenost s Vašimi zaměstnanci přímo od Vašich zákazníků.
  • LiveZilla podporuje videohovory. Vaši zákazníci s Vámi mohou komunikovat prostřednictvím webové kamery.
  • LIveZilla podporuje přenos souborů. Můžete Vašim zákazníkům poslat požadované informace, obrázky, soubory přímo během hovoru.
  • a mnoho dalších vychtávek

Co potřebujete k instalaci programu?

  1. Hosting, kde bude aplikace instalována. Nutná podpora PHP a MySQL. Většina hostingů splňuje
  2. Instalator stáhněte na webu výrobce.

A to je všechno. Instalace je jednoduchá, lze si prohlédnout opravdu povedené video, který instalaci vysvětluje krok po kroku. Video je ke shlednutí ZDE!

Instalace je docela dobře popsána i na fóru Bohemiasoftu.

Závěrem bych řekl, že je to určitě super program, který Vám umožní být zákazníkům opravdu k dispozi při jejich nákupím procesu. Intenzita využití a tedy kontaktování online podpory se čím dál více zvětšuje. A zákazníci to hodnotí velmi kladně.

Průměrně dostáváme denně 2-3 offline zprávy a 1-2x je kontaktována online podpora. Sice to nevypadá jako super čísla, ale u těchto online chatů je z 90% výsledekem konverze.

  • Dobrý den,
    před pár hodinami jsem nainstaloval Livezillu a je to super. Jediné co mi vadí je, že nemohu nikde přeložit uvítací větu, kterou klient generuje automaticky. Nemohl byste mi poradit?
    Díky

  • Borče moc ti děkuji za cennou informaci, že existuje něco tak promakaného je to zdarma. Moc si mi pomohl snížit náklady a celkově zjednodušit systém. Jinak tohle je šablona Mystique:) S tou mám jenom ty nejlepší zkušenosti. Ještě jednou dík;)

  • Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *