Na Bohemiasoft se nabalují prodejci odkazů

Když je člověk ve vysledcích vyhledávání na prvních stránkách, tedy je vidět, tak vzápětí se do jeho mailové schránky snaží probourat různí prodejci čehokoliv. Vždy to jsou nabídky, které mi zaručeně zvednou zisk o min. 1000%.  Asi jsem blbec, ale zatím jsem žádnou podobnou nabídku nevyužil. 🙂

Nedávno jsem se věnoval testování různých reklamních sestémů (píšu o tom zde) a tam jsem narazil na prodej odkazů z eshopů, které jsou postaveny na systémech Bohemiasoft (eshop-rychle a webareal). Bylo to již podruhé, kdy jsem na podobné nabídky narazil, poprvé mě nabídka zpětných odkazů přišla mailem. Také se to týkalo eshopu na systému Bohemiasoftu.

Tak jsem si projel eshopy, které hostují na stejné IP adrese a našel jsem několik eshopů, které byly založeny jen za účelem prodeje odkazů. Tyto eshopy jde snadno poznat, protože na úvodní stránce najdete:

  • nabídku na umístění odkazu na konkrétním eshopu
  • patičku narvanou k prasknutí zpětnými odkazy
  • levý sloupec plný krátkych textových sdělení a v nich odkazy
  • reklamy AdSence po celém eshopu (občas)
  • bannery na cizí eshopy (občas)

Když se nad tím člověk zamyslí logicky, tak systémy Bohemiasoftu jsou pro tento druh podnikání naprosto ideální.

Prodejce odkazů uvažuje logicky, ví na co kupující slyší. Především na:

  • ranky (ty si prodejce udělá snadno vhodným prolinkováním vlastního portfolia)
  • počet indexovaných stran (kde jinde než v eshopu nabrat web o několika tisících stránkách a bez práce)
  • návštěvnost ( i ta se dá nahnat, neboť systém umožňuje nacpat xml do porovnavačů, stačí dát nízké ceny a……..)

Je to geniálně jednoduché, až to mrazí:

  • Prodejce odkazů si sežene csv z velkoobchodu (zboží musí být vysoce konkurenční, aby byl o odkazy zájem)
  • Přes hromadný import si to natahne do systému eshopu
  • Na eshop odkáže ze všech svých webů, aby rychle nabral ranky
  • A pak už stačí posílat emaily všude kolem, zaregistrovat se do reklamních systémů

Při měsíčním nákladu 150,- Kč + DPH máte vytvořen nadherný projekt, který generuje zisk:

  • z prodeje odkazu
  • z prodeje PR článků, či krátkých textových reklam
  • z prodeje bannerů
  • z provize, pokud se podaří sem tam i něco prodat
  • z prokliku AdSence (pokud je nasazena)

Až sem to je všechno v pořádku, co mě na tom vadí, je, že prodejci nejde primárně o to, aby to fungovalo jako eshop a tak v případě objednávek může nastat situace, kterou v nejhorším možném scénáři patřičně odprezentuje TV NOVA ve svém zpravodajství.

Což ve výsledku poškodí všechny poctivé provozovatele eshopů.

Bohužel.

 

 

Květen 8, 2011

Štítky:, , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *